INFOLINIA :
od poniedziałku do piątku od 10.00 do 17.00
GG :
4463683

Często zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania     

1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w IPO-Sklepie?
Jako formę płatności można wybrać płatność przelewem,  płatne przy odbiorze paczki - "za pobraniem" lub płatne kartą.
-Wybierając płatność "za pobraniem" - płaci się kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru. Do tej formy płatności doliczana jest odpowiednia kwota przez Pocztę Polską lub Kuriera.
-Wybierając płatność przelewem, należy przelać całą kwotę na nr konta podany w mailu. Jako tytuł przelewu należy podać nr zamówienia. Taki rodzaj płatności jest bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Paczka jest kompletowana już po złożeniu zamówienia, a wysłana nie wcześniej niż pieniądze wpłyną na nasze konto. Wpływy są sprawdzane kilkakrotnie w ciągu dnia.
-płacąc kartą -> pieniążki są od razu na koncie naszego sklepu, do tej opłaty dolicz0ne jest 3% prowizji Banku.

2. Gdzie mogę znaleźć numer konta, na które mam przelać należność?
Informacje o numerze konta wysyłane są przez nas w mailu. Mail z numerem konta i numerem zamówienia wysyłany jest automatycznie po poprawnym złożeniu zamówienia. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto, a zamówienie zostanie skompletowane.

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar, gdzie mam zgłosić chęć jej otrzymania?
Tak. Aby uzyskać fakturę VAT należy podać nam dokładne dane firmy i w uwagach podczas składania zamówienia poinformować nas, że mamy wystawić fakturę na zamówione produkty.

4. Czy podane na stronie ceny są aktualne i zawierają podatek ?
Ceny podane na naszych stronach zawierają podatek VAT. Cena przy produkcie jest ceną zakupu. Ceny mogą ulec zmianie tylko wtedy, gdy nasi partnerzy handlowi dostarczą nam nowy towar w nowej cenie. Po złożeniu zamówienia drogą internetową otrzymasz towar w tej cenie, jaka była przy produkcie w chwili zakupu. .

5. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DHL oraz Poczty Polskiej.
W celu wyliczenia opłaty - należy "wrzucić" produkt do koszyka. Program wyliczy opłaty przesyłki.
Towar można także odebrać osobiście w naszym punkcie odbioru osobistego: w Luboniu ul.Chopina 2. Przed odbiorem towaru należy upewnić się, że paczka została skompletowana.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.

6. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
IPO-Sklep  nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Jeżeli w sposób szczególny zależy Ci na takim rozwiązaniu to prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskie. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego przesyłki.


7. Czy można osobiście odebrać towar lub dokonać zakupu?
Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się w głównej mierze poprzez naszą stronę internetową. Towar można odebrać osobiście w naszym punkcie po wcześniejszym ustaleniu terminu/skompletowania paczki, w Luboniu ul.Chopina 2.
W punkcie odbioru prowadzimy również sprzedaż karmy tylko dla psa i kota.


*. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Termin otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Czas realizacji oznacza, liczbę dni roboczych, w ciągu których produkt zostanie przygotowany do wysyłki z naszego magazynu.
Czas dostawy zależny jest od wybranego spedytora: w przypadku Poczty Polskiej jest to 2-5 dni roboczych, w przypadku firmy kurierskiej jest to najczęściej następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu.
W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
Zdarza się, że produkt jest chwilowo niedostępny zarówno u nas, jak i u naszych partnerów handlowych. W takiej sytuacji Klient jest informowany o braku produktu w ciągu 24 godzin. Wówczas indywidualnie szukamy najdogodniejszego rozwiązania.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.


9. Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, a produkt nie został w żaden sposób uszkodzony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu, które również nie może być zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu oraz pismo informujące nas, że odstępują Państwo od umowy zakupu oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.


10. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.


11. Skąd będę wiedział kiedy otrzymam przesyłkę?
Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w e-mailu. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia roboczego w przypadku firmy kurierskiej, w przypadku Poczty Polskiej, jest to ok 2-5 dni roboczych.


12. Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas pierwszy mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W tym mailu znajdziesz ważne informacje takie jak: nr konta (w przypadku płatności przelewem), nr zamówienia, kwota do zapłaty. Wówczas Twój pierwszy status to "zamówienie przyjęte". Jeśli nie otrzymałeś od nas żadnego maila - skontaktuj się z nami. Pamiętaj aby nie wykonywać przelewu jeśli nie otrzymasz maila z numerem zamówienia.
"W trakcie realizacji" oznacza, że zaczynamy kompletować Twoje zamówienie.
"Skompletowane" informuje, że paczka czeka na odbiór przez kuriera, Pocztę Polską lub oczekujemy na Twój przelew - odpowiedni komentarz znajdziesz w mailu przy statusie zamówienia.
Status "wysłano" informuje, że przesyłka została do Ciebie nadana i należy jej się spodziewać dnia następnego w przypadku firmy kurierskiej lub od 2 do 5 dni w przypadku Poczty Polskiej.
"Dostarczono", taką informację otrzymasz, gdy wiemy, że przesyłka została przez Ciebie odebrana.


13. Czy muszę najpierw założyć konto w Państwa sklepie aby dokonać zakupów?
Aby móc kupować w naszym sklepie korzystając z niektórych opcji należy się zarejestrować i założyć swoje konto. Należy to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na link "Zarejestruj się" na stronie głównej lub podczas składania zamówienia. Po dodaniu wybranego produktu do koszyka i kliknięciu na przycisk "Złóż zamówienie", otworzy się strona, na której również można dokonać rejestracji. Rejestracja polega na podaniu swojego adresu e-mail, na który będziemy wysyłać informacje o zamówieniach oraz  po wyrażeniu zgody, również informacje o promocjach, nowościach itp. Po podaniu adresu e-mail należy podać dowolnie wybrane hasło, które należy powtórzyć dwa razy dla pewności, że nie nastąpiła pomyłka przy jego wpisywaniu. Podany adres e-mail oraz hasło będą służyć do logowania się na naszą stronę w celu sprawdzenia historii zakupów.
Po zarejestrowaniu się dostaniesz maila i musisz potwierdzić rejestrację.


14. Chcę anulować zamówienie lub coś w nim zmienić, jak to zrobić?
Anulowanie oraz wszelkie zmiany w zamówieniach odbywają się za pośrednictwem pracowników sklepu. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, powołując się na numer zamówienia.