do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Wszystko dla psów, pozorantów i przewodników
Dostawa towarów

Dostawa towaru

Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz na terenie Unii Europejskiej za pośrednictwem firmy DHL, DPD, FEDEX, InPost.

Firma kurierska DHL (https://dhl24.com.pl/)

Standardowo DHL dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DHL, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/

 

W przypadku nieudanej próby doręczenia, Kurier zostawia awizo. Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia przesyłkę można odebrać w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel. Adres punktu znajduje się na awizo. Jeżeli Klient nie odbierze przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego, Kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć przesyłkę. Gdy po raz kolejny, dostarczenie przesyłki będzie niemożliwe, Kurier zostawi awizo.

Odbiór przesyłki z punktu Obsługi Klienta DHL Parcel będzie możliwy przez kolejnych 7 dni kalendarzowych. Adres również znajduje się na awizo.

 

Jeżeli przesyłka nie zostanie doręczona lub odebrana:

  1. po dwóch nieudanych próbach doręczenia oraz po upływie 7 dni kalendarzowych oczekiwania na odbiór w Punkcie Obsługi Klienta DHL Parcel, przesyła zostanie odesłana do nadawcy,
  2. gdy Klient sam przekieruje przesyłkę w serwisie https://przekieruj.dhlparcel.pl/ i pomimo to nie zostanie doręczona lub odebrana w ciągu 10 dni kalendarzowych po nadaniu, w 11 dniu, DHL odsyła przesyłkę do nadawcy.

 

Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com/pl/pl/)

Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

 

Firma kurierska FEDEX (https://www.fedex.com/pl/)

Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera FEDEX, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej FEDEX https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html

 

Paczkomat InPost

Wybierając Paczkomat InPost, paczka zostanie dostarczona do wybranego Paczkomatu.

Paczkę należy odebrać w terminie 2 dni kalendarzowych od momentu otrzymania informacji o dostarczeniu. Informacja o możliwości odbioru paczki w Paczkomacie jest wysyłana e-mailem lub SMS-em. Przy odbiorze przesyłki należy podać numer telefonu oraz kod, który otrzymaliśmy SMS-em. Paczkę można śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

Kurier InPost

Kurierzy InPost dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Przewidywany czas dostawy, to następny dzień roboczy od daty jej nadania (maksymalny czas dostawy to 3 dni). Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. W przypadku, gdy Kurierowi nie uda się doręczyć przesyłki podczas pierwszej próby doręczenia, Kurier podejmuje drugą próbę doręczenia w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy, przekazuje przesyłkę do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Paczkę można śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

Odbiór osobisty w Punkcie sprzedaży

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w Punkcie sprzedaży pod adresem: GŁOGOSIA Firma Handlowo Usługowa Piotr Pawlak, ul. Chopina 2, 62 – 030 Luboń od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00. Informację o towarze gotowym do odbioru, Sprzedawca przesyła do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia lub w drodze kontaktu telefonicznego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium