do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Wszystko dla psów, pozorantów i przewodników
Promocje
Rampa teleskopowa
Rampa teleskopowa

899,00 zł

Cena regularna: 999,00 zł

Najniższa cena: 999,00 zł
szt.
Obroża świecąca - zielona
Obroża świecąca - zielona

80,00 zł

Cena regularna: 97,00 zł

Najniższa cena: 97,00 zł
szt.
Obroża BIOTHANE
Obroża BIOTHANE

40,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 50,00 zł
Nowości
MSM 250g Holista
MSM 250g Holista

35,00 zł

szt.
Wapń z alg 200g Holista
Wapń z alg 200g Holista

44,00 zł

szt.
Węglan wapnia 250g Holista
Węglan wapnia 250g Holista

33,00 zł

szt.
Naturalne mięso wołowe 60g
Naturalne mięso wołowe 60g

10,00 zł

szt.
Waluty
Reklamacja

REKLAMACJE

 

Niezgodność Towaru z umową

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.

 

Jak złożyć reklamacje?

 

Reklamacja może zostać złożona na przykład:

  1. pisemnie na adres: : GŁOGOSIA Firma Handlowo Usługowa Piotr Pawlak, ul. Chopina 2, 62 – 030 Luboń
  2. w formie elektronicznej na adres: biuro@ipo-sklep.pl

 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  1. dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail),
  2. wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
  3. żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
  4. dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.

 

Termin rozpatrzenia reklamacji

 

Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

  1. zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60 – 967 Poznań, (strona internetowa: https://poznan.wiih.gov.pl),
  2. złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
  3. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
  4. skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.

 

Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: biuro@ipo-sklep.pl

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@ipo-sklep.pl oraz w formie pisemnej na adres: GŁOGOSIA Firma Handlowo Usługowa Piotr Pawlak, ul. Chopina 2, 62 – 030 Luboń.

 

Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).

Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.

Rękojmia dla Przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium